کشف ۳۲۷ کیلوگرم حشیش در راین

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۳۲۷ کیلوگرم حشیش در عملیات ماموران انتظامی بخش راین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمد رضا فداء فرمانده انتظامی شهرستان کرمان  گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر بخش "راین" با همکاری یگان تکاوری ۱۱۳ راور حین گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

او تصریح کرد: رانندگان خودرو‌ها بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کردند که پس از یک تعقیب و گریز طولانی، نهایتا عرصه را بر خود تنگ دیده و خودرو‌ها را رها و در نهایت یکی از قاچاقچیان دستگیر و متهم دیگر با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.

فداء با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد، افزود: در بازرسی از خودرو‌ها ۳۲۷ کیلوگرم حشیش کشف و متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح‌های پاک سازی، بر استمرار این طرح‌ها در روز‌های پایان سال تاکید کرد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع و فروش موادمخدر مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار