تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در بروجرد به ۲۷ تن رسید

رییس ستاد انتخابات بروجرد گفت: با انصراف برخی از نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد نامزد‌ها در این حوزه انتخابیه به ۲۷ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رییس ستاد انتخابات بروجرد گفت: با انصراف برخی از نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد نامزد‌ها در این حوزه انتخابیه به ۲۷ نفر رسید.

حسن بلوریان افزود: در مجموع برای حوزه انتخابیه شهرستان ۷۳ نفر ثبت نام کردند، که صلاحیت ۳۹ نفر از آن‌ها در هیات‌های اجرایی و شورای نگهبان تایید شد.

او افزود: از این تعداد نامزد چهار تن زن و مابقی مرد بودند تاکنون ۱۲ نامزد اعلام انصراف کرده اند.

بلوریان با اشاره به اینکه ۲تن از نامزدان این دوره از انتخابات مجلس بانوان هستند، بیان کرد: در مجموع ۲۴۳ صندوق در شهرستان بروجرد به منظور رای گیری در نظر گرفته شده است که به ازای هر صندوق حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۵ نفر از اجرایی و نظارت حضور دارند.

رییس ستاد انتخابات بروجرد یادآور شد: از مجموع ۲۴۳ صندوق بروجرد، تعداد ۳۳ صندوق مربوط به اشترینان است و در این دور از انتخابات یک هزار و ۸۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

او اضافه کرد: ۲۸۳ هزار نفر در بروجرد واجد شرایط رأی دادن در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، که حدود ۱۳ هزار و ۲۳۰ نفر از آنان رای اولی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.