دستگیری ۳ متخلف انتخاباتی در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ۳ متخلف که قصد تخریب کاندیدا‌ها و پاره‌کردن و آتش‌زدن عکس‌های تبلیغاتی در استان را داشتند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: خوشبختانه در این چند روز تبلیغات کاندیدا‌ها هیچ مورد سوءامنیتی در استان نداشته، اما گزارشاتی در رابطه با تخریب کاندیدا‌ها و پاره‌کردن و آتش‌زدن عکس‌های تبلیغاتی دریافت و ضمن بررسی موضوع، برخورد‌های لازم انجام و سه نفر در شهرستان‌های مختلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

او از آماده‌باش تمام نیرو‌های پلیس برای تأمین امنیت و حفاظت از صندوق‌های رأی انتخابات سراسر استان کردستان خبر داد و افزود: انتخابات موضوع بسیار مهمی‌ست که تامین امنیت آن بر عهده پلیس بوده و در این راستا تمهیدات لازم انجام و ۶ هزار نفر پلیس همراه با نیرو‌های مرزبانی، سپاه و بسیج این وظیفه را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: تامین امنیت انتخابات بر عهده پلیس بوده و در این راستا تمهیدات لازم انجام و ۶ هزار نفر پلیس همراه با نیروهای مرزبانی، سپاه و بسیج این وظیفه را برعهده دارند.

سردار آزادی ضمن قدردانی از همکاری‌های شبانه‌روزی نیرو‌های سپاه پاسداران، بسیج، مرزبانی گفت: هماهنگی‌های لازم برای برقراری امنیت و فراهم بودن زمینه مشارکت مردم در انتخابات با سازمان‌های مرتبط از جمله استانداری، دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و مراجع قضائی انجام شده و یقیناً همانند مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، این انتخابات را نیز در امنیت کامل برگزار خواهیم کرد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.