تصادف خودرو‌های نظامی آمریکا و روسیه در قامشلی

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد خودرو‌های نظامی آمریکا و روسیه در جاده‌ای در قامشلی سوریه با یکدیگر برخورد می‌کنند.

تصادف خودرو‌های نظامی آمریکا و روسیه در قامشلیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، در فضای مجازی ویدئویی منتشر شده است که نشان می‌دهد در جاده‌ای در قامشلی سوریه خودرو‌های نظامی آمریکا با روسیه مسابقه سرعت می‌دهند و قصد دارند از یکدیگر سبقت بگیرند که در نهایت این ماجرا با برخورد آن‌ها به اتمام می‌رسد.

این فیلم (که صحت آن هنوز از سوی مقامات آمریکایی و روسی تایید نشده است) نشان می‌دهد که یک خودروی پیاده نظام روسی تلاش می‌کند از دو خودروی زرهی که پرچم آمریکا را دارند سبقت بگیرد که ناگهان یکی از این خودرو‌ها، خودروی روسی را به کنار جاده پرتاب می‌کند و سپس فیلم متوقف می‌شود و پیامد این ماجرا نامعلوم باقی می‌ماند.


بیشتر بخوانید: فیلمی از درگیری خودروهای زرهی آمریکا و روسیه در سوریه


این نخستین گزارش از حادثه‌آفرینی ارتش آمریکا در شهر مرزی قامشلی نیست. پیشتر نیز خودروی گشتی آمریکا با غیرنظامیان در این منطقه درگیر شده بود که در نتیجه آن یک کودک سوری و یک بزرگسال جان خود را از دست دادند، در حالی که مقامات ائتلاف گفتند نیرو‌های آن‌ها باید در دفاع از خود اقدام کنند.

این خبر در میان تشدید تنش‌ها در شمال سوریه و پس از درگیری‌های اخیر میان نیرو‌های دولت این کشور و گروه‌های تروریستی که مورد حمایت ترکیه هستند، منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار