انتقال ۱۰ میلیون برگه تعرفه رای به فرمانداری‌های استان

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: حدود ۱۰ میلیون برگه تعرفه رای به مشهد و سپس به فرمانداری‌های استان منتقل شد.

انتقال ۱۰ میلیون برگه تعرفه رای به فرمانداری‌های استانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد زابلی مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت:این تعداد رای با چهار دستگاه کامیون، یک دستگاه ون، یک دستگاه خودروی سواری و همراهی نیرو‌های انتظامی و امنیتی از وزارت کشور به مرکز خراسان رضوی ارسال و سپس به فرمانداری‌های استان منتقل شد.

او ادامه داد: حدود چهار هزار شعبه اخذ رای در سراسر استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ایجاد شده که از این میزان حدود سه هزار شعبه ثابت، یک هزار شعبه سیار، دو هزار و ۴۱۱ شعبه شهری و هزار و ۶۱۲ شعبه نیز روستایی است.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان گفت:پنج هزار خودروی سبک و سنگین وظیفه حمل و نقل صندوق‌های اخذ رای و عوامل اجرایی را در استان برعهده دارند

زابلی ادامه داد: حدود ۲۰۰ دستگاه خودرو برای بعضی از شهرستان‌های استان که امکان تهیه خودرو ندارند در محل ستاد استان دپو شده تا در صورت نیاز پشتیبانی از این طریق صورت گیرد.

او گفت: امسال برای اولین بار از دستگاه‌های الکترونیکی احراز هویت برخط در انتخابات استفاده می‌شودو حدود چهار هزار و ۹۰۰ دستگاه الکترونیکی احراز هویت برخط برای امر انتخابات به فرمانداری‌های خراسان رضوی تحویل داده شده است.



انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.