حضور رای اولی‌ها در پای صندوق رأی مسیر و آینده کشور را روشن می‌کند

فرماندار تربت جام گفت: حضور رأی اولی‌ها پای صندوق‌های اخذ رای جلوه‌ای زیبا از اقتدار حضور خواهد بود.

حضور رای اولی‌ها در پای صندوق رأی، مسیر و آینده کشور را روشن می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در همایش رأی اولی‌ها که با حضور اعضای هیئت اجرایی و جمعی از دانش آموزان برگزار شد، گفت: حضور جوانان در عرصه‌های سیاسی و ملی نشان از پشتیبانی و حمایت از نظام و انقلاب است و جوانان کشور و به ویژه جوانان بهارستانی در تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور خود اعلام کردند که راه شهیدان و انقلاب ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری "مدظله العالی"، هرکس به ایران و امنیت آن علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند.

فرماندار تربت جام با بیان اینکه مجلس مرکز آرای مردم و اراده مردم است، گفت: مجلس مظهر حکومت مردمی، مردم‌سالاری دینی و اداره‌کننده حقیقی کشور است و جایگاه و مسیر حرکت دولت و ملت را مشخص می‌کند.

حمیدی افزود: امیدوارم مردم عزیز و با بصیرت این مرز و بوم و شما دانش آموزان رای اولی بار دیگر حماسه‌ای خلق کنند به وسعت یک ایران که در شأن کشور ایران باشد.

او تصریح کرد: شما دانش آموزان به عنوان رای اولی باید برای انتخاب کاندیدای مورد نظر به تاکیدات رهبر معظم انقلاب توجه کنید و با اطلاع و آگاهی و پرسش از نخبگان، والدین و مدیران در مورد کاندیداها، نماینده خود را با رای بالا به مجلس بفرستید.

فرماندار تربت جام انتخابات را مهمترین جنبه عینی مردم سالاری دینی در نظام دانست و خطاب به رای اولی‌ها، گفت: نماینده‌ای که از رای بالای مردمی برخوردار باشد، در داخل و خارج کشور و بعد سیاست خارجی پشتوانه مهم مردمی را دارد.

در حوزه انتخابیه تربت جام ۱۰ هزار رای اولی پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.
 
انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.