جان کری: ترامپ درباره دیدار من و مورفی با ظریف دروغ می‌گوید

جان کری به ادعای ترامپ که دیدار‌های او و کریس مورفی با وزیر امور خارجه ایران را نقض قانون لوگان عنوان کرده بود، واکنش نشان داد و این ادعا را دروغ دیگری از سوی رئیس جمهور آمریکا توصیف کرد

جان کری: ترامپ در تلاش برای تحریف واقعیت استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «جان کری»، وزیر خارجه پیشین آمریکا، در واکنش به ادعای «دونالد ترامپ» که دیدار‌های او و «کریس مورفی» با وزیر امور خارجه ایران را نقض قانون «لوگان» عنوان کرده بود، واکنش نشان داد.

وی در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: این نیز دروغ دیگری از سوی رئیس‌جمهور است.

جان کری افزود: ترامپ کاملا در تلاش برای تحریف واقعیت است.

وزیر خارجه پیشین آمریکا گفت: اگر او این قانون را به طور کامل می‌دانست، از این موضوع آگاه بود که من با کسی مذاکره نکرده‌ام. من کاری را کردم که هر وزیر خارجه و سناتوری انجام می‌دهد؛ رفتن به کنفرانس‌های خارجی برای اطلاع یافتن از مسائل.

بیشتر بخوانید:

پیش از این رئیس‌جمهور آمریکا به دیدار مورفی با وزیر امور خارجه ایران در حاشیه نشست مونیخ واکنش نشان داد و آن را نقض «قانون لوگان» خواند.

ترامپ در واکنش به انتشار اخباری درباره  دیدار سناتور کریس مورفی با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران  در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، گفت: خبری خواندم که نوشته بود سناتور مورفی با ایرانی‌ها دیدار کرد. آیا چنین چیزی حقیقت دارد؟ من این خبر را وقتی که داشتم به اینجا می‌آمدم، دیدم. آیا چیزی هست که من باید بدانم؟ چون به نظر می‌رسد که این اقدام (دیدار سناتور کریس مورفی با محمد جواد ظریف) نقض قانون لوگان است.

«کریس مورفی» سناتور دموکرات آمریکا در واکنش به این ادعا گفت که سیاست ترامپ در قبال ایران شکستی فاجعه‌بار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار