کریس مورفی: متاسفم که در سخنرانی ترامپ شرکت کردم

سناتور کریس مورفی اعلام کرد نطق سالیانه دونالد ترامپ شرم‌آور و یک سخنرانی تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ بود.

کریس مورفی: متاسفم که در سخنرانی ترامپ شرکت کردمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، سناتور دموکرات کریس مورفی سه‌شنبه شب با انتقاد از سخنرانی سالیانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کنگره، آن را یک سخنرانی تبلیغاتی خواند و از شرکت در آن ابراز تاسف کرد.

وی در بیانیه‌ای گفت: "آن شرم‌آور بود. این نطق حتی تلاشی نصفه نیمه برای ارائه یک سخنرانی درباره وضعیت کشور نبود. این سخنرانی از اول تا آخر یک سخنرانی تبلیغاتی برای انتخابات ۲۰۲۰ بود و پر بود از نمایش‌های سیاسی که در شأن تالار مجلس نمایندگان نبود و مملو بود از دروغ‌های قابل اثباتِ پی در پی."

مورفی در ادامه گفت: متأسفم که در این مراسم شرکت کردم و غمگینم که رئیس جمهور ترامپ یک سنت مقدس را به یک نمایش انتخاباتی کم ارزش تبدیل کرد و همچنین ناراحتم که همقطاران جمهوری خواهم تمام شب وی را تشویق و ترغیب کردند.

مورفی افزود: این سخنرانی احتمال هرگونه همکاری میان دو حزب را حتی از قبل نیز کمتر می‌کند، اما من همه تلاش خود را خواهم کرد تا این شب غم‌انگیز را پشت سر بگذارم و فردا دوباره به کاری که مردم کنتیکت مرا برای آن به اینجا فرستاده‌اند، بازگردم.

وی گفت: ترامپ از فرصت سخنرانی درباره وضعیت کشور استفاده کرد تا آنچه را که وی دستاورد‌های خود در دوران ریاست جمهوری‌اش می‌داند، بیان کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار