نمایندگان ولایی، انقلابی و استکبار ستیز باید راهی مجلس شوند

امام جمعه سرخس گفت: نمایندگانی باید در راس امور قرار بگیرند که روحیه ی انقلابی، ولایی، جهادی داشته باشند.

نمایندگان ولایی، انقلابی و استکبار ستیز باید راهی مجلس شوندحجت الاسلام بختیاری امام جمعه سرخس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: انتخابات صحنه مشارکت سیاسی مردم و سرنوشت ساز است و آن‌هایی که می خواهند این انقلاب و نظام اسلامی را حفظ کنند در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

او ادامه داد: شور انتخاباتی و شرکت حداکثری ضامن بقای انقلاب اسلامی است و به طور قطع در سرتاسر عالم بازتاب گسترده‌ای دارد و دشمنان ما مطابق درصد شرکت کنندگان در انتخابات، انقلاب ما را مردمی می‌بینند.

امام جمعه سرخس گفت: مردم در همه صحنه‌ها حضور حداکثری دارند و ما نمایندگانی را می‌خواهیم که مثل شهید مدرس استکبار ستیز باشند.

حجت الاسلام بختیاری افزود: اگر نماینده ولایی و انقلابی باشد خادم ملت خواهد بود و برای مردم کار خواهد کرد.

او تصریح کرد: به طور قطع کسی می‌تواند کار کند که خدمت به استکبار نداشته باشد و اگر از وزیری که او با کوتاهی و بی تجربگی و ضعف تدبیر به نوعی به استکبار خدمت می‌کند دفاع نماید قطعا به مردم خدمت نخواهد کرد.

امام جمعه سرخس گفت: مجلس خیلی مهم است و در راس امور قرار دارد و اگر راس امور ما مشکل دار شود مردم طعم خدمت را نخواهند چشید و باید نمایندگانی را انتخاب نماییم که به دور از رفاه و تشریفات هستند.

 
انتهای پیام//م. ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.