حضور در انتخابات تجلی شعور و عقلانیت

نماینده، ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات مجلس تجلی شعور و عقلانیت است، گفت: در همه شهر‌های لرستان حضور در شعبه‌ها با جمعیت انبوه و متراکم همراه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان صبح امروز جمعه در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در مدرسه سماء شهر خرم آباد و انداختن رأی خود به صندوق، در گفتگو با خبرنگاران گفت: از مردم متدین و انقلابی شهر خرم آباد که از ساعت ۸ صبح و قبل از آن در شعب اخذ رأی حضور یافته اند تا تجلی شعور و عقلانیت خود را به نمایش بگذارند تشکر می‌کنم.

او با بیان اینکه در همه شهر‌های لرستان حضور در شعبه‌ها با همین جمعیت انبوه و متراکم است، تصریح کرد: مجلس یک ضلع اداره کشور است و وظیفه قانون گذاری دارد و به گونه‌ای عملکرد دو قوای دیگر هم وابسته به مجلس است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات امروز همان تکمیل راهپیمایی است که مردم در ۲۲ بهمن به عمل آوردند، افزود: شنبه هم روز جشن ملی و موفقیت ملت ایران صرف نظر از نتیجه انتخابات است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات همان ادامه راه امام راحل و شهیدان و تبعیت از مقام معظم رهبری است، یادآور شد: روز شنبه صرف نظر از نتیجه انتخابات روز جشن ملی و موفقیت ملت ایران است.

او ادامه داد: لرستان مرکز تدین و انقلابی گری است و مردم آن همیشه در مقاطع حساس وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده اند و امروز نیز باید از اول صبح با آرامش و عقلانیت در پای صندوق رأی حضور یابند و رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه بدیهی است که انتخاب گزینش است و مردم به هر کاندیدایی که رسیدند خودشان آزادند رأی بدهند، افزود: در این مملکت استقلال و آزادی را با بهای سنگینی به دست آوردیم و مجلس شورای اسلامی هم عصاره فضائل ملت است و لذا مردم باید در رأی دادن دقت نظر را به عمل آورند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار