اطلاعات منتشر شده از Xperia L4 سونی

به تازگی اطلاعات جدیدی از نسل جدید گوشی‌های سونی یعنی Xperia L3 منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی جدید اکسپریا L4 سونی پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسخه پیشین خود داشته است. برای شروع باید بگوییم که این دستگاه شباهت زیادی با پرچمدار سونی اکسپریا ۱ دارد. از این موارد می‌توان به دوربین سه‌گانه، نسبت صفحه نمایش ۲۱:۹ و حسگر اثر انگشت کنار دستگاه اشاره کرد.

مشخصات منتشر شده از اکسپریا L4

این گوشی دارای یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی HD پلاس ۶.۲ اینچی است. این گوشی از Xperia L3 با نسبت نمایشگر ۱۸:۹ بلندتر بوده و با نمای سینماتیک Xperia 1 مطابقت دارد. نسبت (Ratio) بلندتر استفاده از دو برنامه را همزمان در حالت عمودی راحت‌تر می‌کند.

دوربین سه‌گانه پشت این دستگاه دارای یک لنز واید انگل ۱۳ مگاپیسکلی است که قابلیت فوکوس خودکار استفاده می‌کند. این لنز با یک لنز ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. همچنین برای دوربین سلفی این دستگاه نیز یک شوتر ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن درون یک ناچ جذاب طراحی شده است.


بیشتر بخوانید: کرونا مانع از حضور سونی در PAX East 2020 شد


.

همه بخش‌ها در اکسپریا L4 ارتقاء نیافته‌اند

بخشی که گوشی Xperia L4 یک ارتقاء نسبت به نسل گذشته خود به حساب نمی‌آید، پردازش است. این گوشی از همان تراشه Helio P22 مدیاتک با رم ۳ گیگابایتی استفاده می‌کند. همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در این گوشی باقی مانده است.

.

در آخر بیاید باتری این دستگاه را نیز بررسی کنیم. گوشی Xperia L4 دارای باتری بهتری نسبت به نسل پیشین خود است. در گزینه قبلی این دستگاه از باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده بود، اما اکنون Xperia L4 دارای باتری با ظرفیت ۳۵۸۰ میلی‌آمپری است. همچنین قابلیت شارژ سریع نیز به پکیج باتری این دستگاه اضافه شده است.

.

اطلاعات عرضه گوشی جدید سونی اکسپریا

گوشی Xperia L4 سونی در دو رنگ آبی و مشکی در بازار‌های منتخب در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه منتشر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.