شیاطین سرخ امیدوار به بهبود شرایط / امید اینتری‌ها به ناکامی لاتزیو / کار سخت بوردو در پاریس

رقابت‌های لیگ‌های اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امروز در کشور انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان می‌روند، این رقابت‌ها البته از جمعه آغاز شده است و امروز هم در بیشتر این کشور‌ها به پایان می‌رسد.  

هفته بیست و هفتم لیگ جزیره 

رقابت‌های لیگ جزیره از روز گذشته آغاز شد و امروز هم با انجام ۳ دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در یکی از مهم تری بازی‌های آن تیم فوتبال منچستر یونایتد در خانه از واتفورد پذیرایی می‌کند، این بازی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود و برای شاگردان سولسشر از اهمیت بالایی هم برخوردار است.   شیاطین سرخ این روز‌ها با ۳۸ امتیاز تیم هشتم جدول رده بندی هستند و اختلاف زیادی با تیم‌های هفتم تا چهارم جدول رده بندی هم ندارند آن‌ها امیدوارند با پیروزی در بازی امروز شرایطشان را در جدول رده بندی بهبود بخشند.  

تیم فوتبال آرسنال هم که در این فصل نتوانسته به جایگاه خوبی دست یابد و حالا با ۳۴ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد، توپچی‌ها لندن باید برابر اورتونی بازی کنند که با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به آن‌ها در رده نهم جدول قرار دارد، این بازی برای هر ۲ تیم مهم است وقطعا با بهترین فرمشان آماده این بازی می‌شوند. اتین بازی از ساعت ۲۰ انجام می‌شود.  

تیم فوتبال ولورهمپتون هم در دیگر بازی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه میزبان نوریچ است.  

هفته بیست و پنجم لالیگا 

دیدار‌های مهم این هفته لالیگا روز گذشته با بازی تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا برابر حریفان پیگیری شد  و امروز هم قرار است با انجام ۵ بازی دنبال می‌شود که در یکی  از مهم‌ترین آن‌ها تیم رده چهارم اتلتیکو مادرید در خانه از ویارئال پذیرایی می‌کند، شاگردان سیمئونه برای ارتقا جایگاهشان در جدول رده بندی باید در این بازی برنده باشند، اما کارشان خیلی آسان نیست و باید برابر تیمی به میدان بروند که تنها ۲ امتیاز از آن‌ها کمتر دارد و در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد.  

تیم‌های  فوتبال ختافه و سویا هم بازی مهمی را برگزار می‌کنند، ختافه این روز‌ها با ۴۲ امتیاز تیم سوم جدول رده بندی است و سویا هم با ۴۰ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارد. این بازی از ساعت ۲۱ انجام می‌شود.

برنامه دیگر دیدار‌های امروز لالیگا به شرح زیر است: 

اوساسونا - گرانادا (۱۴:۳۰)
آلاوس - بیلبائو (۱۶:۳۰)
وایادولید-اسپانیول (۱۸:۳۰)

هفته بیست و پنجم سری آ 

رقابت‌های سری آ ایتالیا روز جمعه آغاز شد و این رقابت‌ها امروز با انجام ۶ دیدار به پایان می‌رسد. تیم فوتبال لاتزیو که این روز‌ها با ۵۶ امتیاز توانست خودش را به رده دوم جدول رده بنید برساند در مهم‌ترین بازی امروز برابر جنوا به میدان می‌رود، این بازی برای آن‌ها خیلی مشکل نخواهد بود، زیرا باید برابر تیم انتها جدولی به میدان بروند، البته اگر آن‌ها موفق به کسب ۳ امتیاز کامل این بازی نشوند ممکن است جایگاهشان را از دست بدهند، این دیدار از ساعت ۱۵ پیگیری می‌شود.  

تیم فوتبال اینتر هم در یکی دیگر از بازی‌های مهم امروز از سمپدوریا پذیرایی می‌کند، شاگردان آنتونیو کونته این روز‌ها بیشتر از همیشه به برد نیاز دارند و امیدوارند با پیروزی در این بازی و توقف لاتزیو جایگاهشان در جدول رده بندی را ارتقا دهند. این بازی از ساعت ۲۳ و ۱۵ انجام می‌شود.  

تیم فوتبال رم هم در یکی  دیگر از بازی‌های مهم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه میزبان لچه خواهد بود، آن‌ها هم در این فصل اگرچه شروع خوبی نداشتند، اما رفته رفته بهتر شدند و حالاامیدوارند بتوانند جایگاهشان را در جدول رده بندی هم ارتقا دهند.  

برنامه دیگر دیدار‌های امروز به شرح زیر است: 

جنوا - لاتزیو (۱۵:۰۰)
تورینو - پارما (۱۷:۳۰)
هلاس ورونا - کالیاری  (۱۷:۳۰)
آتلانتا - ساسولو (۱۷:۳۰)
آاس رم-لچه (۲۰:۳۰)
اینتر - سمپدوریا  (۲۳:۱۵)

هفته بیست و سوم بوندس لیگا 

رقابت‌ها این هفته بوندس لیگا از روز جمعه آغاز شده است و قرار است فردا هم به پایان برسد، این رقابت‌ها در روز سومش یعنی امروز شاهد برگزاری ۲ دیدار است که در نخستین آن تیم فوتبال بایرلورکوزن از ساعت ۱۸ میزبان آگزبورگ است،   لورکوزنی‌ها با ۴۰ امتیاز تیم پنجم جدول رده بندی هستند و آگزبورگ هم با ۲۷ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد؛ و در دیگر دیدار آن هم که از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود تیم‌های فوتبال شالکه و ماینتس برابر هم صف آرایی می‌کنند. شالکه با ۳۶ امتیاز تیم ششم جدول رده بندی است و ماینتس هم با ۲۲ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

هفته بیست و ششم لوشامپیونه 

رقابت‌های لیگ یک فرانسه از روز جمعه آغاز شده است و روز گذشته هم شاهد پیگیری ۵ دیدار بوده است، این بازی‌ها امروز با انجام ۳ بازی دیگر دنبال و به پایان می‌رسد که در یکی از مهم‌ترین آن‌ها پاری سن ژرمن صدرنشین که به تازگی با باخت برابر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا به پاریس برگشته است از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه میزبان بوردو خواهد بود.  

برنامه دیگر دیدار‌ها به شرح زیر است: 

سنت اتین - رنس (۱۷:۳۰)
رن - نیم المپیک (۱۹:۳۰)
پاری سن ژرمن-بوردو (۲۳:۳۰)

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.