تجهیز مدارس استان فارس برای سفر‌های نوروز ۹۹

دبیر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان فارس از تجهیز مدارس استان برای سفر‌های نوروز ۹۹ خبر داد و گفت: ثبت نام اینترنتی اسکان فرهنگیان از ۱۱ اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد ظاهر مزارعی با بیان اینکه ستاد از ۲ ماه پیش کار خود را آغاز کرده و اعضا و کارگروه‌های آن مشغول به فعالیت هستند، اظهارداشت: ستاد مرکزی تشکیل و ابلاغ‌ها صادر شده است.

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش فارس از مشخص شدن پایگاه اسکان فرهنگیان در شیراز و شهرستان‌ها خبر داد و افزود: برنامه ریزی و جلسات هفتگی بدین منظور به طور مرتب برای پذیرایی مطلوب از فرهنگیان در طول تعطیلات نوروزی انجام می‌گیرد.

مزارعی از آغاز ثبت نام اینترنتی اسکان فرهنگیان از ۱۱ اسفندماه خبر داد و گفت: همکاران می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ها نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پذیریش از ۲۹ اسفندماه آغاز خواهد شد.

او با اعلام اینکه ۱۰ هزار کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در فارس در نظر گرفته شده، گفت: یک هزار کلاس درس هم در صورت اضطرار آمادگی پذیرایی از فرهنگیان را دارند.

به گفته دبیر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان فارس، متقاضیان می‌توانند برای استفاده از تسهیلات اسکان به نشانی اینترنتی: eskan.medu.ir مراجعه کنند.

مزارعی منظور از تجهیز کلاس‌های درس برای اسکان را مورد اشاره قرار داد و گفت: دو گروه کلاس داریم که الف و ب دسته بندی می‌شوند؛ گروه الف کلاس‌ها مجهز به یخچال، تلویزیون، فرش، پتو، بالش و دیگر اقلام مربوطه پیش بینی شده است.

او اضافه کرد: در گروه ب کلاس‌ها یخچال و تلویزیون به صورت عمومی است و عموما در راهرو‌ها و سالن نمازخانه قرار دارند.
یادآور می‌شود: ۶۶ پایگاه اسکان نوروزی فرهنگیان در استان فارس راه اندازی شده است.

منبع: فارس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.