گزینه‌های احتمالی نیمکت نساجی

مسئولان باشگاه نساجی مازندران برای هدایت تیمشان به چند مربی پیشنهاد داده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه محمدرضا مهاجری به دلیل بیماری از هدایت تیم فوتبال نساجی مازندران کناره گیری کرد، مسئولان این باشگاه در صدد انتخاب یک جانشین برای او هستند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان این باشگاه با علیرضا منصوریان، محمود فکری و حمید مطهری برای پذیرفتن هدایت این تیم در حال مذاکره هستند.

با توجه به این که مطهری با تیم پرسپولیس قرارداد دارد بعید است پیشنهاد مازندرانی‌ها را قبول کند. به این ترتیب علیرضا منصوریان و محمود فکری شانس بالایی برای نشستن روی نیمکت نساجی دارند.

محمود فکری در تیم‌های شیرین‌فراز، صبای قم، مس کرمان و استقلال به عنوان مربی فعالیت کرده، ضمن اینکه سرمربیگری شهرداری جویبار را هم بر عهده داشته که همان سال هم به عنوان بهترین مربی فوتبالی استانی کشور انتخاب شد. او در فصل ۹۶-۹۵ هم سرمربیگری نساجی چی‌ها را در لیگ آزادگان بر عهده داشت که با این تیم به مقام دهم رسید.

علیرضا منصوریان سرمربی گری تیم هایی، چون استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان و نفت تهران را بر عهده داشته است. از افتخارات او می‌توان به رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تیم نفت تهران اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار