استاندار لرستان از مشارکت پرشور مردم در انتخابات مجلس یازدهم تقدیر کرد

استاندار لرستان روز یکشنبه با صدور پیامی از مشارکت پرشور و مسئولانه مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در پیام سید موسی خادمی استاندار لرستان آمده است: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، درخشش خورشید تجلی اراده مردم در پای صندوق های رای بود و حضور مردم لرستان به مثابه رنگین کمانی از گرایش های متفاوت، از تمام اقشار و طوایف با هر طیف و اندیشه ای بیانگر ادراک دقیق، شعور و بینش سیاسی و اجتماعی ملت، در راستای سرافرازی ایران اسلامی عزیزمان بود.

استاندار لرستان اظهار داشته است: ضمن عرض تبریک به منتخبین مردم شریف لرستان، بر خود فرض میدانم از آحاد مردم به پاس حضور در انتخابات دوم اسفند ماه تشکر نموده و همچنین از زحمات همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از اعضای هیات های اجرایی و نظارت، ناظران، بازرسی، نیروهای مستقر در شعب اخذ رای و ستادهای انتخابات به دلیل برگزاری انتخاباتی سالم و صیانت از آرای بحق مردم و همچنین از اصحاب رسانه و مطبوعات تقدیر به عمل آورم.

۱۷۱ نفر در هفت حوزه انتخابیه برای کسب ۹ کرسی نمایندگی مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی رقابت کردند که تکلیف تمامی کرسی ها در دور اول مشخص شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار