استاندار لرستان؛

آماده باش مردم و دستگاه‌های اجرایی برای وقوع سیل در لرستان

در پی پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های قوی در لرستان طی روز‌های آتی، استاندار لرستان به کلیه دستگاه‌های اجرایی دستور داد آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سیدموسی خادمی شامگاه شنبه در جلسه مدیریت بحران استانداری لرستان اظهار داشت: از مردم به خاطر مشارکت خوبشان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورا اسلامی تشکر می‌کنیم.

او با بیان اینکه انتخابات به خوبی در استان برگزار شد، افزود: این دوره از کم حاشیه‌ترین دوره‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان بود.

استاندار لرستان بیان کرد: بر اساس نظر کارشناسان هواشناسی سامانه بارشی قدرتمندی از ساعات پایانی دوشنبه وارد استان می‌شود.

خادمی با اشاره به اینکه مردم بایستی به خوبی از این سامانه آگاه شوند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نیز در حال آماده شدن برای این بحران هستند.

او خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن بایستی بستر رودخانه پلدختر را از تجهیزات خالی کنند و شرایط را برای خروج بیشترین میزان دبی این رودخانه آماده کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه شهرداری دورود و خرم‌آباد بایستی رودخانه‌های داخل شهر‌ها را آماده بیشترین عبور دبی رودخانه‌ها کنند، گفت: اگر تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به میدان بیایند از این بحران به خوبی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.