۲۲ شعبه ویژه برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی در لرستان فعالیت می کنند

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: در سطح استان ۲۲ شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی شامل بازپرس، دادیاران و محاکم کیفری تشکیل شده و پای کار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد رزم رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به تشکیل جلسات متعدد در خصوص پیشگیری از تخلفات انتخاباتی لرستان، اظهار کرد: در همین راستا همچنین بیش از ۶ کمیته در این ستاد به تصویب رسیده است.

او خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته فضای مجازی، کمیته اطلاع رسانی، کمیته اخبار و اطلاعات، کمیته نصیحت و انذار، کمیته رصد مدیران و کمیته مقابله و عملیات روانی با اعضای مشخص از جمله اقدامات انجام شده برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی بوده است.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به مشارکت خوب مردم از انتخابات مجلس، بیان داشت: مردم استان همچون گذشته حضور پرشوری در شعب اخذ رای داشته و لبیکی دیگر به فرامین رهبر انقلاب گفتند.

رزم تصریح کرد: در سطح استان نیز ۲۲ شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی شامل بازپرس، دادیاران و محاکم کیفری تشکیل شده و پای کار هستند.

او با بیان اینکه در سطح شهرستان‌ها نیز روسای دادگستری حضور فعالی دارند، گفت: گزارش و تخلف قابل اعتنا تاکنون ارسال نشده است.

رئیس کل دادگستری لرستان اظهار داشت: مردم به تحریک‌ها و تطمیع‌ها برخی هواداران کاندیدا‌ها توجه نکنند و رای خود را حیثیت و شرافت خود دانسته و به مبالغ مادی آن را معاوضه نکنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.