صداگذاری عنوان Halo 3، به خورد شدن کنسول ختم شد

تیم صداگذاری بازی Halo 3 به تازگی اعلام کرد که برای صداگذاری این بازی مجبور شدند یک دستگاه کنسول ایکس باکس را بشکنند.

صداگذاری عنوان Halo 3، به خورد شدن کنسول ختم شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های رایانه‌ای برای اینکه بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند باید از هر لحاظ به دقت و با جزییات بالا ساخته شود. شاید بیشتر افراد بر این باور باشند که بالا بودن گرافیک و مناسب بودن داستان می‌تواند عامل موفقیت یک بازی رایانه‌ای باشد، اما این دو مورد برای موفقیت یک بازی رایانه‌ای کافی نیست و زمانی یک بازی رایانه‌ای موفق خواهد بود که علاوه بر دو عنوان مذکور از موسیقی متن و زمینه مناسبی نیز بهره ببرد. بازی Halo 3 یکی از عناوین رایانه‌ای که موسیقی استفاده شده در آن بارها توسط منتقدان تحسین شد و به نوعی یکی از بازی‌های برتر از نظر موسیقی در زمان خود بود.

اما به تازگی مارتین اودلون که یکی از آهنگ‌‍سازهای ماهر در دنیای عناوین رایانه‌ای است، ویدیویی را از زمان فعالیت خود روی بازی Halo 3 در سال ۲۰۰۷ در فضای مجازی منتشر کرده است که اطلاعات جالبی از شیوه ساخت موسیقی عناوین رایانه‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد.

صداگذاری عنوان Halo 3، به خورد شدن کنسول ختم شد

یکی ز موارد بسیار جذاب موجود در این ویدیو به شکستن ایکس باکس مربوط می‌شود؛ ظاهرا تیم سازنده موسیقی بازی Halo 3 برای ساخت برخی از صداهایی که در بازی مورد استفاده قرار می‌‍گیرند، مجبور به شکست یک دستگاه ایکس باکس 360 شده‌اند. ظاهرا از صدای شکسته شدن این کنسول در بسیاری از صحنه‌های بازیاستفاده شده است؛ همچنین تین صداگذاری این بازی اعلام کرده‌ که بسیاری از صداهای موجود در بازی از طریق انجام اقدامات عملی بدست آمده که از میان‌ آن‌ها می‌توان به قدم زدن در ساحل و ضبط صدا برای مرحله‌ای از بازی که در کنار ساحل جریان داشت اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5


ظاهرا این تیم برای انجام کارهای خود همواره از عوامل طبیعی استفاده می‌کند و در آینده باید شاهد ویدیوهای بیشتری از کارهای این تیم بزرگ باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار