مدیرکل راهداری لرستان خبر داد:

۷ پل موقت لوله‌ای در لرستان تخریب شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از تخریب ۷ پل موقت لوله‌ای در اثر سیلاب خبر داد و گفت: ۱۰۶ مورد ریزش و رانش نیز گزارش شده که بلافاصله نیرو‌های ما وارد عمل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عباس شرفی، با اشاره به اینکه با توجه به شرایط ناپایدار جوی و آغاز بارش‌های سیل آسا از ساعات ابتدایی روز تعداد ۴۰۰ نفر نیرو در قالب ۴۰ اکیپ فعال با ۲۸۸ دستگاه ماشین آلات راهداری در محور‌های لرستان مستقر شده‌اند، اظهار داشت: هم اکنون در همه شهرستان‌ها بارش شدید باران را شاهدیم.

وی با بیان اینکه همچنین در سطح استان شاهد افزایش سطح آب رودخانه‌ها هستیم که تاکنون طغیان یا انسداد قابل توجهی نداشته‌ایم، تصریح کرد: ریزش و رانش‌های مقطعی توسط عوامل راهداری سریعاً پاکسازی و تردد در تمام محور‌های اصلی برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به اینکه ۶۳ مورد آبگرفتگی در محور‌ها گزارش شده است، از جمله در محور سپیددشت بخش پاپی که در اکثر نقاط آن آب گرفتگی شدید داریم، گفت: ۱۰۶ مورد ریزش و رانش در سطح محور‌های استان نیز گزارش شده که بلافاصله نیرو‌های راهداری وارد عمل شده‌اند.

شرفی خاطرنشان کرد: همچنین ۷ موقت لوله‌ای در استان تخریب شده است.

وی افزود: در محور الیگودرز- بزنوید پل لوله‌ای موقت «سه پلان» به طور کامل تخریب شده است، در محور الشتر به خرم آباد دستک پل «چشمه سرده» دچار آبشستگی شدید شده که یک لاین از این محور مسدود است؛ در محور شاهیوند نیز پل «ورپل» دچار آبشستگی خاکریز قبل از پل شده و انسداد محور شده است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: سیل ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
خدا به خیر کنه . زیر ساخت های استان لرستان بسیار شکننده است
آخرین اخبار