ایجاد اشتغال با کمترین سرمایه گذاری و بیشترین بازده

کارگاه پارچه بافی سنتی در شهرستان قائن یکی از طرح های مشاغل خانگی است که با کمترین سرمایه گذاری و بیشترین بازده ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،عرب نژاد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قائن گفت: کارگاه بارچه بافی سنتی در شهر نیمبلوک با همکاری اداره میراث فرهنگی، با تخصیص ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات طرح پشتیبان مشاغل خانگی تجهیز شده است.

او با اشاره به اینکه در این طرح برای ۹ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است  افزود: از این تعداد ۴ نفر در محل کارگاه و ۵ نفر در کارگاه‌های خانگی مشغول تولید هستند.

حجت الاسلام شطی امام جمعه شهر نیمبلوک در بازدید از این کارگاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و تاکید همیشگی ایشان به استفاده از توان داخلی جهت ایجاد اشتغال و خودکفایی، از دست اندرکاران راه اندازی این کارگاه تقدیر نمود و آن را نمونه‌ای موفق از ایجاد اشتغال با کمترین سرمایه گذاری و بیشترین بازده دانست.

او هم چنین افزود: بانوان جوان خلاق، هنرمند و جویای کار، با الگو قرار دادن جوانان شاغل در این طرح، می‌توانند نسبت به اجرایی کردن ایده‌های خود اقدام نموده و ضمن ایجاد شغل به کسب معاش بپردازند.

انتهای پیام / ط ا





 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.