اقدام عجیب نگهبان برای جلوگیری از ورود به روستای قرنطینه شده

ماموری که مانع ورود و خروج به روستای قرنطینه بود طی اقدامی عجیب مرد روستایی که قصد ورود به خانه‌اش داشت را فراری داد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کروناویروس نام آشنایی برای همه‌ما شده است و همگی آن را می‌شناسیم، ویروسی که شیوع آن از کشور چین شروع شد و در حال حاضر متاسفانه به تمام کشورها سفر کرده و افراد زیادی را مبتلا می‌کند، ویروسی که شاید درصد مرگ و میر کمی داشته باشد اما به دلیل شیوع زیادی که دارد، نگران‌کننده شده است‌.

بعد از شیوع این ویروس در چین، شهرها و روستاهای مبتلاشده در این کشور یکی پس از دیگری قرنطینه شده و ورود و خروج به این شهرها ممنوع شد. ویدئویی که به تازگی در یکی از سایت‌های خارجی منتشر شده است دو مامور نگهبان نشان داده می‌شوند که به منظور جلوگیری از ورود و خروج به روستا، ورودی آن را بسته و مانع هرگونه رفت و آمدی می‌شوند. در این میان مرد روستایی دوچرخه‌سواری به آن‌ها نزدیک شده و قصد ورود به روستا را دارد که با مخالفت و ممانعت ماموران روبرو می‌شود شود، اما مرد همچنان پافشاری کرده و به مامورین می‌گوید که فقط می‌خواهد به خانه‌اش در روستا سر بزند، که در کمال ناباوری با حرکات عجیب یکی از نگهبانان روبرو می‌شود.

ا

ا

مرد نگهبان سیاه‌پوش که از اهالی روستا بوده و داوطلبانه برای انجام پست نگهبانی و جلوگیری از ورود و خروج‌ها مامور شده بود، طی یک حرکت ناگهانی فریادی کشیده و اقدام به انجام فن‌های کنگ‌فو می‌کند که در ادامه مرد روستایی که ترسیده به نظر می‌رسد به سرعت به سمت دوچرخه‌اش رفته و از آن‌جا فرار می‌کند.

ویروس کرونا که گفته شده از خوردن سوپ خفاش به انسان رسیده‌است هم اکنون به بیش از ۴۰ کشور جهان وارد شده و همانطور که آمار بهبودیافتگان به این ویروس مبتلا شده بوده‌اند رو به افزایش است اما روزانه بر تعداد مبتلایانی که و قربانیان نیز افزوده می‌شود. شستشوی مداوم دست‌ها و خوردن مایعات‌ و قوی‌سازی سیستم ایمنی بدن می‌تواند تا حدود زیادی از ابتلا به این ویروس جلوگیری کند.


بیشتر بخوانید: حقایقی درباره پرواز چین به ایران در روز‌های اولیه شیوع کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
بعضيا رو بايد ازشون زهره چشم گرفت تا آخر و عاقبت كار دستشون بياد
آخرین اخبار