توزیع ۹۰ هزار حلقه لاستیک دربین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: امسال ۹۰ هزار حلقه لاستیک دربین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی توزیع شده است.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، گفت: از ابتدای سالجا‌ی تا پایان بهمن ماه بیش از ۹۰ هزار حلقه لاستیک در سامانه توزیع لاستیک ثبت که از این مقدار ۷۷ درصد توزیع شده است.

او اظهار داشت: توزیع این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی وزارت راه وشهرسازی و وزات صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود ورانندگان با در دست داشتن کارت هوشمند فعال ناوگان حمل ونقل عمومی و مدارک شناسایی خودرو می‌توانند برای دریافت لاستیک به انجمن‌های صنفی رانندگان مراجعه کنند.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی تصریح کرد: سهمیه لاستیک تخصیصی به رانندگان بر اساس پیمایش آن‌ها بوده و در بخش حمل ونقل مسافر به هردستگاه اتوبوس در ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد و مینی بوس در ازای ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه لاستیک اختصاص می‌یابد.

شکری ادامه داد: در بخش جابجایی کالا به وسایل نقلیه باری با ظرفیت تا ۲۰ تن به ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد، وسایل نقلیه باری بیش از ۲۰ تن تا ۴۰ تن، به ازای ۱۵ هزارکیلومتر کارکرد و وسایل نقلیه باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد، ۲ حلقه لاستیک دریافت می‌کنند.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.