رویداد ویگما به تعویق افتاد

به دلیل وجود ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شرکت‌کنندگان، برگزاری رویداد ویگما به ۲۹ فروردین موکول شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جهت پیشگیری و حفظ سلامتی جامعه محترم بازی‌سازان در پی انتشار ویروس کرونا، به اطلاع تمام علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان محترم ویگما می‌رسانیم که تاریخ برگزاری رویداد به ۲۹ فروردین ماه سال آتی موکول شده است.

با تلاش بی‌وقفه و کار فشرده تیم برگزاری رویداد ویگما طی ماه‌های اخیر، تمام نیازمندی‌های لازم برای برگزاری باکیفیت مراسم در تاریخ مقرر یعنی ۱۵ اسفند ۹۸ آماده است، اما در شرایط فعلی سلامتی شرکت‌کنندگان و مهمانان از اهمیت بالاتری برخوردار است.

تیم برگزاری جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی ضمن قدردانی از حامیان و مشارکت‌کنندگان رویداد بابت پشتیبانی از اتخاذ این تصمیم، مصمم است تا مدت مانده به برگزاری را صرف بهبود کیفیت بیش از پیش مراسم کرده تا در نهایت رویدادی شایسته جامعه بازی‌سازان برگزار شود.

با توجه به تغییر زمان برگزاری، نامزد‌های جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی نیز سال آینده و پیش از برگزاری رویداد اعلام خواهند شد و تا آن زمان لیست نامزد‌ها نزد تیم برگزاری رویداد محرمانه خواهد ماند.

اولین دوره جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی (ویگما) که توسط رسانه‌های تخصصی و با حمایت و همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود، پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۵ اسفند ماه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شود که این تاریخ به ۲۹ فروردین ۹۹ موکول خواهد شد.


بیشتر بخوانید: واکنش طنز کاربران به وعده روحانی درباره عادی بودن شرایط از روز شنبه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.