مسدود شدن چهار محور ارتباطی استان به دلیل برف و بوران

رئیس پلیس‌راه سمنان با بیان اینکه برف و بوران ۴ محور مواصلاتی استان سمنان را مسدود کرد گفت: شهمیرزاد-فولاد محله، مهدی‌شهر به فولاد محله و کیاسر، خوش ییلاق و توسکستان ازجمله آن‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس‌راه سمنان ضمن بیان اینکه چهار محور ارتباطی استان سمنان به دلیل برف و بوران مسدود است، گفت: شهمیرزاد-فولاد محله، مهدی‌شهر به فولاد محله و کیاسر، خوش ییلاق و تو سکستان در شرق استان ازجمله این راه‌ها را شامل می‌شوند.

او ضمن بیان اینکه به دلیل بارش باران در محور گرمسار-سمنان محدوده ده نمک با آب‌گرفتگی مواجه بودیم، افزود: با توجه به برف و باران احتمال لغزندگی خودرو‌ها وجود دارد لذا رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی مناسب از وقوع تصادفات زنجیره‌ای پیشگیری می‌کند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه سفر در شرایط نامساعد جوی به‌هیچ‌وجه به رانندگان توصیه نمی‌شود، ابراز داشت: بهتر است رانندگان سفر خود را به‌وقت دیگری موکول کرده و از حضور در جاده‌های مسدود به‌طور جد خودداری کنند تا امدادرسانی برای خودرو‌های درراه مانده با سرعت بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: وضعیت جاده ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار