راه اندازی خط تولید محلول ضد عفونی دست در مشهد

رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: جهت مقابله با ویروس کرونا محلول ضد عفونی دست بر پایه الکل با مشارکت دانشکده دارو سازی در مشهد تولید شد.

خط تولید محلول ضد عفونی دست در مشهد راه اندازی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آرزو حیدریان رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی با اشاره به اینکه پیشگیری بهترین راه مقابله با بیماری کرونا است، گفت: مایع ضد عفونی کننده دست برای مقابله با ویروس کرونا در مشهد با مشارکت دانشکده دارو سازی به سفارش این شورا تولید شد.
 
او ادامه داد: به منظور " پویش نه به کرونا "  محلول‌های ضد عفونی کننده دست در اماکن عمومی " مترو، اتوبوس، بانک‌ها " و مناطق کم برخوردار در بین خانواده‌ها در سطح شهر و استان توسط این شورا به صورت رایگان توزیع خواهد شد.
 
رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی جهت پیشگیری از بیماری کرونا برای مردم نیز تدارک دیده شده است.
 
حیدریان افزود: این محلول ضد عفونی کننده دست بسیار موثر و سریع الاثر برای از بین بردن ویروس بیماری زا کرونا بر روی دست و رعایت بهداشت و پیشگیری از این ویروس می‌باشد.
 
او تصریح کرد: با توجه به اینکه حدود ۸۰ درصد عفونت‌های بیماری زا از طریق تماس دست منتقل می‌شود محلول الکلی یکی از موثر‌ترین راه‌ها برای کاهش آسیب‌ها و هزینه‌های ناشی از عفونت‌های بیماری زا شناخته شده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.