لغو مجوز فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در تربت حیدریه

مجوز فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در تربت‌حیدریه لغو شد.

لغو مجوز فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در تربت حیدریهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  یوسفی بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: پیرو ابلاغ تعلیق فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در این شهرستان در اسفند ۹۷ و با توجه به این نواقص مطرح شده در تعلیق برطرف نشد، مجوز فعالیت این شرکت لغو شد.

او ادامه داد: تمدید نکردن ضمانتنامه بانکی، نداشتن مدیرعامل و مدیر فنی، تمدید نکردن پروانه بهره برداری، ارسال نکردن آمار و گزارش عملکرد از جمله دلایل لغو مجوز فعالیت این شرکت بوده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: براساس رای صادره در بیست و سومین جلسه کمیته فنی دفاتر در مورخه ۱۲ بهمن ۹۸ به استناد مواد ۱۰، ۲۰ و ۲۸ آئین نامه نظارت بر تاسیسات و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و مواد ۲۹، ۴۲، ۴۳، ۴۵ و ۴۶ مقررات اجرایی، انضباطی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجوز فعالیت آن شرکت لغو شد.

بیدخوری افزود: به این شرکت ابلاغ شده است که ضمن جمع آوری تابلوی سر در و علائم و هر گونه نام و نشان، از فعالیت در زمینه مندرج در بند ب ماده یک آئین نامه مذکور خودداری کند.

انتهای پیام//د.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.