جزییات بسته الحاقی آینده بازی Destiny 2 اعلام شد

شرکت بانجی به تازگی اعلام کرد که قرار است در بسته الحاقی آینده بازی Destiny 2، حالت Trials of Osiri به آن اضافه شود.

جزییات بسته الحاقی آینده بازی Destiny 2 اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Destiny یکی از مجموعه‌های بسیار پرطرفدار دنیای عناوینی رایانه‌ای است که نسخه دوم آن در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد و پس از آن به صورت مرتب بسته الحاقی و یا بروزرسانی دریافت کرد. به تازگی نیز شرکت Bungie که توسعه دهنده این بازی است اعلام کرده که قرار است بخش Trials of Osiris که همان حالت آنلاین و دو نفره بازی بود به این عنوان Destiny 2 باز گردد.

این حالت باری اولین بار در نسخه اول بازی Destiny وجود داشت و به دلیل چنده نفره بودن توانسته بود از محبوبیت بالایی برخوردار شود. در این حالت از بازی سه بازی کن در مقابل سه بازیکن دیگر قرار می‌گیرد و به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند؛ حالت مذکور در اوایل عرضه نسخه دوم بازی Destiny در دسترس گیمر‌ها قرار داشت، اما پس از مدتی شرکت Bungie به دلایل نامعلومی تصمیم گرفت این حالت از بازی را حذف کند؛ اما ظاهرا بانجی قصد دارد این حالت را برای بار دیگر و در بسته الحاقی آینده بازی مذکور که Season of the Worthy نام دارد و قرار است در ۱۰ مارس عرضه شود را به بازی بازگرداند.

جزییات بسته الحاقی آینده بازی Destiny 2 اعلام شد

بسیاری از گیمر‌ها از مدت‌ها پیش خبر احتمال بازگشت این حالت از بازی را اعلام کرده بودند و ظاهرا این پیش بینی درست از کار در آمده است. همچنین در بسته الحاقی آینده این بازی نقشه‌های Cauldron، Exodus Blue و Anomaly نیز به بازی اضافه خواهند شد که صرفا در بخش Trias of Osiris در دسترس گیمر‌ها خواهد بود.


بیشتر بخوانید: کرونا یکی از شرکت‌های سامسونگ را تعطیل کرد


شرکت بانجی فعلا اطلاعات زیادی از این بخش در فضای مجازی اعلام نکرده است و مشخص نیست که در نسخه جدید این بخش چه مواردی به آن اضافه شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن باید تا زمان عرضه بروزرسانی مذکور منتظر ماند. بازی Destiny 2 در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس کاربران قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار