رفیعی: فوتبال ارزش برگزاری بازی‌ها را در این شرایط ندارد / لیگ برتر باید تعطیل شود

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در این شرایط که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده نباید بازی‌های لیگ برتر را برگزار کنند.

رفیعی: فوتبال ارزش برگزاری بازی ها را در این شرایط ندارد / لیگ برتر فوتبال باید تعطیل شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سروش رفیعی بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی این تیم برابر تیم ذوب آهن در دربی اصفهان اظهار کرد: کسب یک امتیاز به درد هیچ کدام از تیم‌ها نخورد. من چند سئوال از مسئولان ورزش کشور دارم این است که دلیل برگزاری این بازی بدون تماشاگر چه بود؟ دلیل اینکه می‌گویند در تجمعات شرکت نکنید چیست؟ مسئولان اجرایی مسابقات فوتبال، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، وزارت بهداشت و ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مگر ما از همین مردم نیستیم؟

او ادامه داد: مردم می‌توانند با زدن ماسک، دستکش و رعایت مسائل بهداشتی به ورزشگاه بیایند و ۲ ساعت بازی را ببینند، اما ما باید هر روز سر تمرین برویم و ۳۰، ۴۰ نفرباید ببینیم. مگر می‌شود ما فوتبال بازی کنیم و دستمان به کسی برنخورد؟ چقدر برگزاری این مسابقات  ارزش دارد  و خدای نکرده یک نفر از فوتبالیست‌ها فوت کند چه کسی جوابگو است؟  ما آنچه از مسئولان شنیدم این است که مسائل بهداشتی را رعایت کنید و دست به همدیگر ندهید. در فوتبال بیشترین برخورد  صورت می‌گیرد و اتفاقات ناخودآگاه در فوتبال رخ می‌دهد. اصلا درک نمی‌کنند که باید تمرکز کنیم تا کارمان را بتوانیم انجام بدهیم.

مسئولان لیگ قهرمانان آسیا برای جان انسان ها ارزش قائل است 

رفیعی بیان کرد: یک هفته ما با استرس بازی می‌کنیم و بازی پراسترس امروز داشتیم به دلیل اینکه یک هفته پراز اضطراب را گذراندیم. می‌دانیم مسئولان به هر طریقی می‌خواهند بازی‌ها برگزار شود، اما به چه قیمتی می‌خواهند بازی‌ها را برگزار کنند؟ اصلا لیگ را یک سال تعطیل کنند، اما یک نفر از این کشور از بین نرود. یک جوان همه امید و آرزویش در فوتبال به خاطر ویروس کرونا از بین برود چقدر ارزش این فوتبال دارد. این مسئله‌ای نیست که ما از مسئولان خواهش کنیم و آن‌ها باید به فکر ما فوتبالیست‌ها باشند و لیگ را تعطیل کنند تا کشورمان از این بیماری پاکسازی شود. ما با استرس نمی‌توانیم تمرین کنیم. ما در دقیقه ۹۰ به ذوب آهن یک پنالتی دادیم که این نشان از تمرکز نداشتن بازیکنان ما بود.  لیگ قهرمانان آسیا لغو شد یعنی لیگ برتر کشورمان از لیگ قهرمانان آسیا مهم‌تر است و AFC بلد نیست تصمیم گیری بگیرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا به جان انسان‌ها اهمیت می‌دهند  و مسئله‌ای که در مملکت ما مهم نیست.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ ذوب آهن یک - سپاهان یک/ دربی اصفهان برنده نداشت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.