تلاش خرده فروشان برای به فروش رساندن گوشی سونی

برخی از خرده فروشان سعی کرده‌اند با اختصاص دادن قیمت پایین به گوشی‌های سونی آن‌ها را هر طور شده به فروش برسانند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مطمئنا تمامی طرفداران سونی هیچ مدلی را بیشتر از سری اکسپریا دوست ندارند، اما متاسفانه این امر کمی به دلیل عدم موفقیت این شرت ژاپنی در ارائه گوشی‌های خوب طی چند سال اخیر کمی با تغییر مواجه شده است. گوشی‌های اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس نتوانستند فروش خوبی را در سطح جهانی به خود اختصاص دهند و این امر برای مدل‌های پیشین و اجداد آن‌ها نیز اتفاق افتاد.

فروش گوشی‌های شرکت سونی در اکثر بازار‌های جهانی قسمت ناچیزی را به خود اختصاص می‌دهد و این مسئله برای بازار فروش این شرکت در آمریکا نیز صدق می‌کند. در طی این اتفاقات شرکت ژاپنی سونی تصمیم گرفت تا همکاری خود را با اکثر خرده فروش‌ها در آمریکا قطع کند. با این حال همچنان برخی از نمایندگی‌های این شرکت در کشور‌ها وجود دارند تا محصولات خود را در اختیار علاقه‌مندان شرکت قرار دهند.

قیمت کم محصولات سونی

به دلیل مشکلات اخیر شرکت سونی در فروش گوشی‌های هوشمند خود برخی افراد در مواقع مختلف توانسته‌اند خرید‌های کم قیمتی از این شرکت داشته باشند. به عنوان مثال در حال حاضر یکی از معدود خرده فروشان باقی مانده تخفیف شگفت‌آوری را بر روی گوشی‌های سونی قرار داده است. این شرکت که B&H نام دارد، اکسپریا ۱۰ پلاس را با قیمتی باور نکردنی برای فروش منتشر کرده است. این گوشی در حال حاضر نیز داخل برخی سایت‌ها مانند آمازون و بست بای با قیمت پایین ۴۳۰ دلار قرار گرفته، اما B&H تلفن همراه مذکور را تنها با قیمت ۴۱۰ دلار در دسترس گذاشته است.

تلاش خرده فروشان برای به فروش رساندن گوشی سونی

در حال حاضر بسیاری از طرفداران و علاقه‌مندان گوشی‌های شرکت سونی قادرند با مراجعه به سایت این مجموعه تلفن همراه هوشمند اکسپریا ۱۰ پلاس را خریداری کنند. گفته می‌شود این مخصول در برخی مناطق حتی با قیمت ۲۸۰ دلار نیز به فروش رسیده است. به نظر می‌آید شرکت سونی تنها با کمک طرفدارن وفادار خود توانسته تا محصولات اخیر خود را به فروش برساند و برخی از خرده فروش‌ها تنها برای آن که انبار خود را خالی کنند این تلفن‌های همراه را با هر قیمتی که ممکن است به فروش می‌رسانند.

 


بیشتر بخوانید:یکی از قدیمی‌ترین خودروهای داج در دست فروش قرار گرفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار