دادستان زرند معرفی شد

طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه، حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل دادگستری استان کرمان، طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور، به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند منصوب شد.

در متن این حکم از سوی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی آمده است:
امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف موفق باشید.

انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه‌های قضایی و دادستان ها، با امضای حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رییس قوه قضاییه صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده در مرحله دفاع پایان نامه در مقطع دکترای حقوق گرایش جزاء و جرم شناسی از دانشگاه رضوی و همچنین دارای تحصیلات سطح چهارم از حوزه علمیه است و پیش از این در سمت‌های مختلفی از جمله دادیاری و دادرس مشغول به کار بوده و به مدت ۴ سال در سمت دادستان عمومی و انقلاب راور به شهروندان خدمت رسانی کرده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
سلام آقای دادستان بزرگوار .از شما گلایه دارم چرا زمانی که فرماندار بی ادب به قشر کارگری بی احترامی کردن شما عکس العمل نشان ندادید وماجرا را پیگیری نکردین
آخرین اخبار