کاراته کای ایران:

قهرمانی در مسابقات کاراته جهان باعث پیشرفتم شد

یوسفی عطا گفت: بعد از قهرمانی در مسابقات جهانی کارگری رئیس تربیت بدنی شرکت محل خدمتم شدم.

حسین یوسفی عطا کاراته کای ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از نوجوانی کاراته را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کردم، اما برای ادامه فعالیت‌های ورزشی به یک منبع درآمد نیاز داشتم.

قهرمانی در مسابقات کاراته جهان باعث پیشرفتم شد

قهرمان کاراته جهان گفت: به شرکت‌ها و کارخانه‌های زیادی برای کار مراجعه کرده بودم، اما همه آن‌ها بعد از اینکه متوجه شدند ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنم، من را استخدام نکردند.

یوسفی گفت: در آخرین شرکتی که برای کار رفتم برای اینکه من را بپذیرند حرفی از ورزش حرفه‌ای به میان نیاوردم. در این شرکت با حداقل حقوق به عنوان کارگر شروع به کار کردم.

او گفت: بعد از اتمام کار تمرینات حرفه‌ای را در باشگاه‌های اطراف محل زندگی انجام می‌دادم. سرانجام در سال ۹۷ علی رغم همه مشکلاتی که در حوزه تمرین و شرکت در مسابقات داشتم توانستم نفر اول مسابقات کاراته استان البرز شوم.

قهرمان کاراته کارگری جهان با اشاره به اینکه توانسته در مسابقات کشوری که در مشهد برگزار شد، مقام اول را کسب کند گفت: وقتی مدیر عامل شرکت متوجه شد ورزش را حرفه‌ای دنبال می‌کنم از من حمایت کرد. اگر همه شرکت‌ها در حوزه ورزش بتوانند کارگران خود را حمایت کنند قطعاً در ورزش کارگری ما دستاورد‌های بسیاری خواهیم داشت.

یوسفی افزود: برای مسابقات کشوری باید در اردو‌های چهار ماه ملی شرکت می‌کردم. خوشبختانه بعد از قهرمانی در کشور دید شرکت نسبت به ورزش عوض شد و بابت چهار ماه اردو برای من ماموریت ورزشی با حقوق و بیمه رد کرد.

او ادامه داد: در وزن ۶۰کیلو مدال طلا و وزن آزاد مدال نقره مسابقات قهرمانی کارگران اسپانیا را کسب کردم. مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته خرداد سال ۹۹ برگزار می‌شود. با توجه به مسابقات پیش رو در ۲ نوبت صبح و عصر زیر نظر قهرمان اسبق جهان ناصر جودت به تمرینات حرفه‌ای می‌پردازم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار