تشکیل پویش کرونا را شکست می دهیم در بقاع متبرکه مازندران

پویش کرونا را شکست می دهیم توسط خادمین بقاع متبرکه مازندران اجرایی می‌شود.

تشکیل پویش کرونا را شکست می دهیم در بقاع متبرکه مازندران

صاحب نجفی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: برای گذر و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضمن رعایت موارد بهداشتی، حفظ آرامش روانی جامعه و دوری از استرس ضروری است که در همین راستا پویش کرونا را شکست میدهیم توسط خادمین بقاع متبرکه مازندران اجرایی می‌شود.

او با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا در مازندران فعالیت‌ها در بقاع متبرکه استان با محدودیت‌هایی روبه‌رو شده است، افزود: با توجه به توصیه‌های بهداشتی از روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا در مازندران توزیع غذا‌های نذری در بقاع متبرکه استان ممنوع اعلام شد و طی جدیدترین تصمیم‌ها در کمیته پدافند غیرعامل اداره‌کل اوقاف استان، برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات در آستان مقدس امامزادگان مازندران ممنوع اعلام شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان و زائرین آستان مقدس امامزادگان تاکید کرد و گفت: در همین راستا محوطه و ضریح آستان مقدس امامزادگان مازندران روزانه ضدعفونی می‌شود.

نجفی از تشکیل پویش کرونا را شکست میدهیم توسط خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران خبر داد و افزود: برای گذر و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضمن رعایت نکات بهداشتی، حفظ آرامش روانی جامعه و دوری از اضطراب و استرس ضروری است که در همین راستا پویش کرونا را شکست میدهیم توسط خادمین بقاع متبرکه استان اجرایی می‌شود.

او گفت: کاربران فضای مجازی می‌توانند با اشتراک‌گذاری پست‌های مثبت و امیدوارکننده با هشتگ کرونا را شکست میدهیم در شبکه‌های اجتماعی و صفحات شخصی‌شان به این پویش بپیوندند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار