دستگیری کلاهبردار اینترنتی در سنندج

رئیس پلیس فتا کردستان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب اشخاص خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ مهدی دانش پور رئیس پلیس فتا استان کردستان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب اشخاص خبر داد و گفت: متهم وجوه برداشتی از حساب کاربران را صرف خرید وفروش ارز دیجیتال می‌کرد.

رئیس پلیس فتا استان کردستان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان، پرونده‌ای در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب افراد تشکیل شد و رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او بیان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته، در این پرونده مالباخته با دریافت پیامکی متوجه برداشت غیرمجاز از حساب خود شد و جهت پیگیری موضوع به پلیس فتا مراجعه کرد که در تحقیقات کارآگاهان پلیس فتا و گردش وجه برداشت‌شده در چندین حساب واسط، درنهایت متهم اصلی شناسایی که پس از برسی مشخص شد وی با وجـوه سرقتی اقدام به خریدوفروش ارز دیجیتال کرده است.

سرهنگ دانش پور اظهار داشت: مردم باید هوشیار باشند و وارد هر لینک و درگاه بانکی نشوند، فریب تبلیغات جذاب و تخفیف‌های ویژه در فضای مجازی را نخورند چراکه با ورود به یک درگاه جعلی امکان سرقت اطلاعات بانکی و سوءاستفاده‌های بعدی حتمی است، برداشت و خرید اینترنتی از موجودی حساب ما از عواقب این‌گونه سهل‌انگاری‌هاست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.