۳ مرکز خرید گندم و کلزا در رامشیر آماده خرید محصولات کشاورزان

سرپرست اداره تعاون روستایی رامشیر گفت: ۳ مرکز خرید گندم و کلزا در سال زراعی جاری آماده خرید محصولات تولیدی کشاورزان هستند.

عدنان لویمی سرپرست اداره تعاون روستایی رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهرستان رامشیر با دارا بودن ۲ مرکز خرید گندم و یک مرکز خرید کلزا تمهیدات لازم را برای خرید این دو محصول استراتژیک فراهم کرده است.

او افزود: از این رو در تلاشیم با توجه به بارندگی‌های مناسبی که صورت گرفته و با توجه به ظرفیت انباری که در اختیار داریم رقمی معادل ۵۵ هزار تن گندم در بخش روباز و مسقف خود خریداری کنیم.

لویمی اظهار کرد: در سال گذشته شبکه تعاون روستایی رامشیر موفق به خرید ۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان شده بود که با توجه به اهمیت رعایت بهداشت خرید سعی خواهیم کرد گندم را با کیفیت مطلوب خریداری و در فضای بهداشتی ذخیره تا به سیلو‌ها انتقال داده شود.

سرپرست اداره تعاون روستایی رامشیر ادامه داد: در زمینه خرید کلزا هم برنامه‌های خوبی مد نظر است و امیدواریم بتوانیم با خرید مناسب کلزا در خودکفایی کشور در زمینه تولید روغن بخشی از سهم خود را ادا کنیم.

این مقام مسئول بیان داشت: تنها خواسته ما از مسئولین خرید گندم در اواخر فروردین ماه است، زیرا گندمی که کشاورزان به مراکز خرید می‌آورند با رطوبت بالایی همراه است و همیشه خسارت‌های فراوانی را به ما متحمل می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار