تعاون روستایی خوزستان آماده خرید گندم و کلزا در سال ۹۹

مدیر تعاون روستایی خوزستان از آمادگی کامل شبکه بزرگ این مدیریت برای خرید کامل گندم و کلزا کشاورزان در سال زراعی ۹۸- ۹۹ خبر داد.

جمشید بنی فری مدیر تعاون روستایی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به بارندگی‌های مناسب صورت گرفته و پیش بینی بارندگی‌های مناسب برای آینده، سال زراعی خوبی را متصور هستیم و امیدواریم بتوانیم رکورد خرید گندم و کلزا را در فصل خرید بزنیم.

او افزود: از این رو اقدامات اولیه در خصوص استاندارد سازی باسکول ها، رطوبت سنج‌ها و بهداشت مراکز خرید یا انجام گرفته و یا مراحل پایانی خود را سپری می‌کنند و پیگیری‌های لازم به تمامی شهرستان‌ها برای تکمیل اقدامات انجام گرفته است و تقریبا تمامی شرایط برای کار بزرگ خرید گندم و کلزا صورت گرفته است.

بنی فری بیان داشت: در سال زراعی گذشته تعاون روستایی خوزستان موفق به خرید بیش از ۹۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان شد که یک رکورد کم نظیر به شمار می‌آید و پیش بینی می‌شود این رقم در سال زراعی آینده به بیش از یک میلیون تن برسد.

مدیر تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: همچنین در زمینه خرید دانه روغنی کلزا ۳۰ هزار تن در سال زراعی گذشته از کشاورزان انجام گرفته و پیش بینی می‌شود این رقم با افزایش چشمگیری در سال زراعی آینده روبه رو شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: مراکز خرید گندم شبکه تعاون روستایی ۶۵ مرکز و کلزا ۴۱ مرکز است که می‌تواند در خرید گندم و کلزا کشاورزان بسیار تسهیل ایجاد کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۱:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
ما اوایل اردیبهشت گندم تحویل سیلو دادیم و الان که اواخر خرداد هستند یک ریال از مطالبات ما پرداخت نشده..لطفا پیگیری کنید..