کمباین داران فاقد کارت سلامت حق ورود به دشت آزادگان را ندارند

فرماندار دشت آزادگان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از ورود کمباین داران فاقد کارت سلامت به این شهرستان جلوگیری می‌شود.

کمباین داران بدون داشتن کارت سلامت حق ورود به دشت آزادگان را ندارندحمید سیلاوی فرماندار و رئیس قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ممانعت از ورود کمباین دارانی که کارت و یا گواهی سلامت از شهرستان خود برای ورود به دشت آزادگان ندارند، گفت: به منظور پیشگیری از هرگونه ایجاد بستر ابتلاء به بیماری کرونا ویروس و با هدف ارتقاء سلامت عمومی، همه کمباین دارانی که طبق سال‌های گذشته در سال جاری برای فعالیت در فصل برداشت گندم می‌خواهند وارد شهرستان شوند، به صورت اصولی ساماندهی می‌شوند.

او افزود: قبل از صدور کمباین ها، مجوز ورود و فعالیت در مناطق شهرستان، مکلف به همراه داشتن گواهی سلامت از شهرستان خود باشند و در مبدا نیز کمباین و سایر ادوات خود را ضدعفونی نمایند.

سیلاوی بیان داشت: کمباین داران در مبادی ورودی نیز توسط اکیپ‌های مستقر تب سنجی می‌شوند و هم چنین برای کنترل و پایش آنان در مدت حضور در شهرستان، کمیته‌ای متشکل از بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و دیگر ارگان‌های مرتبط به مدیریت بخشداری مرکزی تشکیل شده است و از حضور آن‌ها درمنازل روستاییان عزیز نیز جلوگیری به عمل می‌آید.

فرماندار دشت آزادگان ضمن درخواست از کشاورزان به خودداری از ارتباط نزدیک با این افراد و رعایت اصول بهداشتی و همچنین جدی گرفتن خطر این ویروس خطرناک، اظهار کرد: ستاد برداشت گندم در شهرستان‌ها نیز با حضور دستگاه‌های متولی از جمله شبکه بهداشت و درمان تشکیل شده و تمهیدات و توصیه‌های لازم نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.