صفحه جعلی سید مجید بنی فاطمه را در توئیتر آنفالو کنید

سید مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت با انتشار پستی در اینستاگرام خود، صفحه جعلی که به نام این مداح در توئیتر ساخته شده را تکذیب کرد.

سید مجید بنی فاطمهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت ضمن انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، به صفحه تقلبی که به اسم او در توئیتر ساخته شده، اشاره و آن را تکذیب کرد.

گفتنی است؛ طی دو روز گذشته صفحه‌ای به نام سید مجید بنی فاطمه در توئیتر ساخته شد که از همان ابتدا شروع به انتشار اخبار جعلی از جمله خبر ابتلای محمود کریمی به کرونا کرد.

در همین راستا بنی فاطمه در حساب اینستاگرامی خود نوشت:

«به نام خدا
در دو روز گذشته، اکانتی جعلی به اسم بنده در توئیتر شروع به فعالیت کرده و امروز نیز با نشر شایعه بیماری برادر عزیزم حاج محمود کریمی فضای رسانه‌ها را با اخبار دروغ مسموم نموده است..

اولا بنده انتساب این صفحه به خود و خبر منتشر شده در آن را قویا تکذیب می‌کنم. بنده هیچ صفحه‌ای در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی به جز اینستاگرام ندارم..

ثانیا بحمدالله حاج محمود در صحت و سلامت کامل بسر می‌برند؛ و ثالثا کسانی که در این روز‌های سخت با آرامش روانی جامعه بازی می‌کنند بدانند که هم عقوبت سخت الهی در انتظار آن‌هاست و هم توسط مراجع امنیتی و قضایی مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

برای همه شما عزیزان و مردم کشورم آرزوی سلامتی دارم و همه با توسل به صاحب این مملکت یعنی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) دعا کنیم که شر بلا و بیماری از کشور امیرالمومنین (ع) رفع شود
یاعلی (ع) سیدمجیدبنی فاطمه».

سید مجید بنی فاطمه

سید مجید بنی فاطمه

سید مجید بنی فاطمه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار