نیازمندی یزدی ها به وقفیات در حوزه سلامت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از نیاز یزد به وقف در حوزه سلامت خبر داد و گفت: این نیاز در شرایط خاص بیش از پیش احساس می شود.

نیازمندی یزدی ها به وقفیات در حوزه سلامتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام زارع زاده مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان یزد با اشاره به نقش رسانه‌ها در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا اظهار کرد: وقتی که شوک بیش از حد به جامعه تزریق شود یاس و ناامیدی در جامعه غالب خواهد شد و این مهم کنترل شیوع ویروس را دشوار می‌کند.

او ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا در جامعه عقلانیتی به وجود آمده و رفتار‌های پرخطر کمتر شده است و امیدواریم با همتی که در مسئولان وجود دارد این ویروس کنترل شود و همه گیری اتفاق نیفتد.

حجت الاسلام زارع زاده یادآور شد: پس از شیوع کرونا اماکن متبرکه نیز مورد توجه قرار گرفت و در اماکن مذهبی که تراکم جمعیتی بالایی دارند و امکان شیوع بیشتر است، اقدامات بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: به همین منظور سازمان اوقاف و امور خیریه دستور العملی ارسال کرده که بر اساس آن مساجد و بقاع متبرکه ایزوله و ضدعفونی شود که در استان یزد نیز در حد امکانات و توان مالی نسبت به انجام ضدعفونی این اماکن اقدام می‌شود.

او بر ضرورت وقف‌های جدید در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: یک چهارم مراکز درمانی کشور موقوفه هستند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.