نشست تقدیر از عوامل برگزاری انتخابات شوش برگزار شد

با حضور فرماندار شوشو و جمعی از مسئولان نشست تقدیر از عوامل برگزاری انتخابات شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور عدنان غزی فرماندار شوش نشست تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ریاست عدنان غزی فرماندار شهرستان شوش و با حضور نظری دادستان عمومی و جمعی از عوامل نظارتی- اجرایی و بازرسی در محل سالن اجتماعات سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

عدنان غزی فرماندار شوش گفت: انتخابات پرشور و سالم دوم اسفند حاصل چندین ماه تلاش شبانه روزی در ستاد انتخابات شهرستان شوش بود که نتیجه آن در دوم اسفند رقم خورد.

او ضمن تشکر از حضور گسترده و پرشور مردم شهرستان شوش پای صندوق های رأی بیان داشت: در انتخابات دوم اسفند ۶۲ درصد مردم شهرستان در انتخابات مشارکت داشتند که این حضور پررنگ در نوع خود کم نظیر بود.

غزی میزان مشارکت مردم شوش در انتخابات را نشانه بلوغ سیاسی آن ها خواند و تصریح کرد: برنده واقعی در این انتخابات مردم وظیفه شناس ما بودند که با حضورشان و لبیک به ندای مقام معظم رهبری، باعث افزایش اعتبار نظام جمهوری اسلامی در جهان شدند.

رئیس شورای تامین شهرستان شوش در خطاب به عوامل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش های شما انتخاباتی سالم و بدور از هرگونه شائبه برگزار شد که همگان به سلامت آن اذعان داشتند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.