در یازده ماه گذشته؛

۳۹۰۰ مددجوی آذربایجان‌غربی صاحب شغل شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی از ایجاد اشتغال برای ۳ هزار و ۹۰۰ مدد جوی استان خبر داد.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، با اشاره به اقدامات انجام شده برای ایجاد اشتغال به مددجویان استان، اظهار کرد: در این مدت این نهاد مددکاری با ۱۴۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای سه هزار و ۹۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه‌های خدمات، صنایع دستی، دامداری، تولید برق، و همچنین شاخه جدید دانش بنیان، اشتغال پایدار و فعال ایجاد کرده است.
 
سهندی  با بیان اینکه ۹۵ درصد از مشاغل ایجاد پایدار و فعال هستند افزود: سال گذشته کمیته امداد استان با ایجاد یک سوم از سهم اشتغال زایی استان، در زمینه کارآفرینی مقام اول دستگاه‌های اجرایی استان را کسب کرد.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی به اقدامات حمایتی از کارآفرینانی که برای مددجویان ایجاد اشتغال می‌کنند اشاره کرد و گفت: به کارآفرینان به ازای هر نفر اشتغال زایی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود و همچنین کارآفرینان به مدت دو سال از پرداخت حق بیمه کارفرمایی معاف است.

او  با بیان اینکه امسال ۳۵ درصد بر تعداد مددجویان استان اضافه شده است گفت: در حال حاضر ۱۸۲ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش اقدامات حمایتی این نهاد هستند.

انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.