کشف بیش از هزار سرقت در شهرستان زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: کشفیات انواع سرقت ها در شهرستان زرند نسبت به پارسال ۲۸ درصد افزایش یافته است و امسال بیش از هزار مورد انواع سرقت در این شهرستان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمود خدادادنژاد، فرمانده انتظامی شهرستان زرند از افزایش ۲۸ درصدی کشفیات انواع سرقت امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در این شهرستان خبر داد و گفت: برای افزایش رضایتمندی شهروندان و برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان و سارقان در حوزه استحفاظی، نیروی انتظامی این شهرستان با تلاش‌های شبانه روزی و هدفمند کردن واحد‌های گشتی و کنترل سارقان، موفق به افزایش کشف سرقت‌ها در امسال نسبت به مدت مشابه پارسال شده است. 

او افزود: میزان کشفیات انواع سرقت های امسال هزار و  ۲۰۸ فقره بوده و  ۶۷۱ نفر سارق دستگیر شدندکه میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد رشد داشته است. 

سرهنگ خدادادنژاد تصریح کرد: این عملکرد حکایت از دلسوزی و تلاش های شبانه روزی و خستگی‌ناپذیر مجموعه نیروی انتظامی شهرستان به ویژه واحد ها و یگان های اجرایی دارد.

او افزود: خدمت به مردم یک موهبت الهی است و کارکنان خدوم نیروی انتظامی این موهبت الهی را سرلوحه و مایه دلگرمی خود قرار داده و برای برقراری مطلوب امنیت و رضایتمندی شهروندان، لحظه ای درنگ نمی کنند. 

انتهای پیام /م ی 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار