نونوار شدن آسفالت محور ساری به خزرآباد

اجرای عملیات روکش آسفالت محورساری- خزر آباد آغاز شد.

نونوار شدن آسفالت محور ساری به خزرآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن جهانیان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت:در راستای ایمن سازی محور‌های ارتباطی، اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ساری- خزر آباد به طول ۱۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

او افزود: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می‌کند مطالعه و فراهم نمودن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با بیان اینکه فعالیت ما در هیچ فصل و ایامی محدود و متوقف نیست، ادامه داد: در طول سال به شکل مرتب برنامه‌های ما در بخش‌های مختلف به ویژه راهداری اعم از راهداری زمستانی، ایام تعطیلات نوروزی، ایام تابستان انجام می‌شود.

او گفت: هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

جهانیان به فعالیت اکیپ‌های راهداری در ایام زمستان در قالب ۳۳ اکیپ با ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و همراهی ۳۵۰ نفر نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: این نیرو‌ها در ۲۲ راهدارخانه اعم از ثابت و سیار اقدام به بازگشایی و برفروبی جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان در فصل زمستان کردند به طوری که راهداران ما تا آخر فروردین در گردنه‌ها مستقر هستند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار