رونمایی از یک نرم افزار در سیستم راهداری مازندران

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: نرم افزار سمر در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با هدف حذف کاغذ و صرفه جویی در منابع انرژی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اصغر میرایی محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از رونمایی نرم افزار سمر (سامانه مسابقه راهداری) برای کارکنان در ایام مختلف سال با هدف حذف کاغذ و صرفه جویی در امور مالی و ساعات کاری خبر داد.

او در خصوص استفاده بیش از حد کاغذ در ادارات گفت: امروزه حفاظت از محیط زیست در راس مباحث داخلی و بین المللی قرار دارد.

میرایی محمدی گفت: در همین راستا به منظور کاهش تولید زباله و پسماند در زندگی روزمره این نرم افراز  قابلیت‌هایی مانند حذف کاغذ و صرفه جویی در منابع انرژی، اعلام نتایج سریع مسابقات را دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه برگزاری مسابقات بین کارکنان یکی از برنامه‌های فرهنگی ادارات محسوب می‌شود، افزود: این اداره کل با به حداقل رساندن نیاز به مصرف کاغذ می‌تواند ارتباطی سریع و امن برای کارکنان ایجاد کرده و  سعی نمود تا از هدر رفتن زمان اداری برای شرکت کارکنان در همچین فضا‌هایی جلوگیری کند.

او گفت: این سامانه با مشارکت و تلاش کارکنان مجموعه اداره روابط عمومی واداره فناوری اطلاعات و ارتباطات این اداره کل به ثمر نشسته است. ​

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.