تایید صحت انتخابات پنج حوزه انتخابیه لرستان

رییس ستاد انتخابات لرستان گفت:صحت انتخابات پنج حوزه انتخابیه استان به تایید شورای نگهبان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رییس ستاد انتخابات لرستان گفت:صحت انتخابات پنج حوزه انتخابیه استان به تایید شورای نگهبان رسید.

محمود ثمینی روز پنجشنبه بیان کرد: تمام حوزه‌های استان لرستان بجز ۲حوزه انتخابیه بروجرد، سلسله و دلفان به تایید شورای نگهبان رسیده است.

او تصریح کرد: تایید نهایی انتخابات دو حوزه بروجرد، سلسله و دلفان در دست اقدام است و به زودی توسط شورای نگهبان و از طریق وزارت کشور اعلام خواهد شد.

او گفت:کل آرا صحیح حوزه انتخابیه شهرستان‌های خرم آباد و چگنی ۱۸۶ هزار و ۳۳۵ رای بوده و ۲۰ درصد آن هم ۳۷ هزار و ۲۶۷ رای می‌باشد، بنابراین نفر دوم که ۳۸ هزار و ۷۷ رای را کسب نموده دارای حائز اکثریت آرا بوده و برابر قانون و آیین نامه اجرایی مورد اشاره هیچ گونه شک و شائبه‌ای در این رابطه وجود ندارد.

او  افزود:مرتضی محمودوند با کسب ۴۳ هزار و ۸۳۴ رای معادل ۲۳.۵۲ درصد و مهرداد ویس کرمی با کسب ۳۸ هزار و ۷۷ رای معادل ۲۰.۴۳ درصد به عنوان منتخبان مردم خرم آباد و چگنی راهی مجلس یازدهم شورای اسلامی شدند.

رییس ستاد انتخابات لرستان ادامه داد: در حوزه انتخابیه الیگودرز نیز از ۶۰ هزار و ۷۴۷ رای مخوذه ۵۹ هزار و ۵۸۷ رای صحیح بود که محمد خدابخشی نماینده فعلی توانست ۲۹ هزار ۳۸۱ رای معادل ۴۹. ۳۱ درصد آرا را کسب کرده و برای بار دوم منتخب مردم شود.

ثمینی اظهار داشت: سید حمیدرضا کاظمی نماینده فعلی مردم پلدختر با کسب ۲۴ هزار و ۹۱۶ رای به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه راهی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

او عنوان کرد: از مجموع ۱۱۳ هزار و ۲۷۹ رای ماخوذه در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان نیز ۱۱۲هزار و ۲۱۴ رای صحیح بود که حجت الاسلام احمد مبلغی ۶۲ هزار و ۵۵ رای کسب کرد یعنی این کاندیدا توانست ۵۵/۳ درصد آرای مردم را از آن خود کرده و به مجلس یازدهم راه پیدا کند.

رییس ستاد انتخابات لرستان گفت:در حوزه انتخابیه دورود و ازنا نیز حسین گودرزی با ۲۸ هزار و ۴۳۰ رای معادل ۳۵.۴ درصد نماینده منتخب این حوزه در مجلس یازدهم شد.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار