الکترونیکی شدن جشن نیکوکاری در پلدختر

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال جشن نیکوکاری در این شهرستان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال جشن نیکوکاری در این شهرستان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

نبی الله ناظری  اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و رعایت توصیه‌های بهداشتی و پیشگیری از آن پایگاه‌های سیار در سطح شهر نخواهیم داشت و جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار و کمک‌های مردمی از این طریق دریافت می‌شوند.

او افزود: کمیته امداد در جشن بزرگ نیکوکاری، کمک‌های مردمی را جهت یاری رساندن به محرومان و اقشار آسیب پذیر جمع آوری می‌کند.

او   اظهار داشت: نیکوکاران می‌توانند برای پرداخت سریع و آسان کمک‌های خود از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۶۶۱*۸۸۷۷ وجه مورد نظر خود را پرداخت کنند.

رییس کمیته امداد پلدختر، با گرامیداشت سالروز تاسیس این نهاد گفت:جشن نیکوکاری امسال با شعار "عید را به خانه هایشان ببریم"، "شکرانه سلامت" از روز ۱۴ اسفند آغاز شده و تا بیست و یکم ادامه دارد.

ناظری افزود: بنا شد برای جشن نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد برنامه‌های متعددی مانند سال‌های گذشته داشته باشیم که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه، از این برنامه‌ها صرف نظر شد و به جای آن از طریق روش‌های الکترونیکی در حال برگزاری این مهم هستیم.

ناظری برلزوم توسعه و گسترش سنت‌های اسلامی در جامعه تاکید کردزو یادآور شد: در این راستا ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه موجب ریشه کنی فقر می‌شود، هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها نیز ترویج این فرهنگ است تا در آستانه سال نو بتوانیم با دستگیری از نیازمندان شادی را مهمان آن‌ها کنیم.

او به جلسه کارگروه اجتماعی که در فرمانداری پلدخترتشکیل شد، اشاره کرد و اظهار داشت: از اعضای کارگروه انتطار می‌رود، مصوبات جلسه را جامه عمل پوشانده تا بتوان برنامه‌های در نظر گرفته شده را به نحو احسن در راستای خدمت به محرومان و نیازمندان انجام داد.

ناظری ضمن آرزوی سلامتی برای ملت ایران از خانواده‌های تحت حمایت خواست تا حدامکان از حضور در کمیته امداد پلدختر خودداری کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.