ضدعفونی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ایلام به منظور مقابله با ویروس کرونا

مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از ضدعفونی و گندزدایی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ایلام برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

ضدعفونی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ایلام برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهدی مظفری مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام،گفت: با شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت کارکنان و مراجعین، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ایلام، ظهر پنج شنبه پانزدهم اسفندماه ضدعفونی شد.

او افزود: همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر پیشگیری از شیوع بیماری‌های مسری به ویژه ویروس کرونا با استفاده از امکانات موجود، ضدعفونی کردن نقاط مختلف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد.

مظفری اظهار کرد: اطلاع رسانی، آموزش و ارتقاء سطح دانش جهت مقابله با ویروس کرونا بین کارکنان، جامعه کار و تلاش و تعاونی‌ها انجام شده است که این امر یکی از موثرترین راه‌های پیش گیری از انتشار ویروس کرونا است.

او ادامه داد: در این راستا پوستر، بروشور، بنر و. تهیه شده و در اختیار کارکنان و واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام کرد: بهداشت فردی در درون سازمان و در برخورد با مراجعین نیز در دستور کارمندان قرار گرفته شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.