معلولان در مقابل کرونا چه کنند؟ +اینفوگرافیک

در این گزارش می‌توانید اینفوگرافیکی از اقدامات بهداشتی پیشگیرانه که معلولان در خانه برای مقابله با کرونا باید انجام دهند را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا بیش از دو هفته است که در ایران شیوع پیدا کرده و جان تعدادی از هموطنان را گرفته و تعدادی را نیز مبتلا کرده است. با شیوع این بیماری در کشور افراد برای جلوگیری از ابتلا به کرونا باید اقداماتی بهداشتی و پیشگیرانه و مراقب‌های لازم را انجام دهند.

خطر ابتلا به این بیماری در افرادی که سیستم ایمنی بدنشان ضعیف است بیشتر بوده و معلولان نیز جزو دسته افرادی هستند که این روز‌ها باید بسیار مراقب سلامتی خود باشند.


بیشتر بخوانید: معاون وزیر ارتباطات از تشکیل بانک اطلاعاتی کرونا خبر داد


ضد عفونی روزانه لوازم کمک توانبخشی، تجزیه لوازم مورد نیاز برای داخل و خارج خانه، استفاده از خدمات اینترنتی تا حد امکان و پرهیز از حضور فیزیکی در سطح شهر، غنی سازی اوقات فراغت از جمله کار‌هایی است که برای زمان حضور معلولان در داخل خانه توصیه شده است.

همچنین افراد معلول در خارج از خانه نیز باید دستمال یکبار مصرف، پد‌های الکلی و دستکش پلاستیکی به همراه داسته باشند، از حضور در اماکن شلوغ پرهیز کنند، از دستکش یکبار مصرف و ماسک استفاده کرده و برای پرهیز از تماس دست با اجزای صورت دقت کنند، زیرا این دسته از افراد بیشتر از دیگران از طریق تماس دست با اطرافشان ارتباط دارند.

در ادامه اینفوگرافیک این توصیه‌ها و اقدامات پیشگیرانه را مشاهده می‌کنید:

معلولان در مقابل کرونا چه کنند؟ +اینفوگرافیک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار