پرستاری که حقوقش را به خرید ملزومات بهداشتی برای نیازمندان اهدا کرد

پرستاری در بیمارستان هاشمی نژاد مشهد، نخستین حقوقش را به خرید ملزومات بهداشتی برای نیازمندان اختصاص داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  این پرستار اگر چه از مبتلایان به کرونا پرستاری نمی‌کند، اما کارشناس مامایی و در حال گذراندن طرحش در بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد است و اولین حقوقش را به توزیع ملزومات بهداشتی میان نیازمندان اختصاص داده است.

فرزانه رضایی تازیک با اشاره به اینکه خوشبختانه هنوز بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان هاشمی‌نژاد نداریم، گفت: نذر کرده بودم اولین حقوق خود را برای کمک به نیازمندان هدیه کنم، حالا که این شرایط پیش آمد، با توجه به کمبود و گرانی اقلام بهداشتی، بعضی از شهروندان توان خرید ندارند و سلامتشان در معرض خطر است.

او ادامه داد: از طرفی مطلع شدم کمیته اجتماعی رویش یکی از جا‌هایی است که برای محرومان در حاشیه شهر لوازم بهداشتی تهیه می‌کنند، بنابراین اولین حقوقم را به آن‌ها دادم تا من هم سهم کوچکی در این کار خیر داشته باشم.

این کارشناس مامایی گفت: کاری که من انجام دادم در برابر ایثار همکارانم در بیمارستان‌های قرنطینه و نیز صحنه‌های زیبایی که مردم نیکوکار در این مدت به نمایش گذاشته اند، چیزی نیست، امیدوارم با رعایت اصول پیشگیری و در خانه ماندن از طرف مردم هرچه زودتر از ایران ریشه کن شود.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار