مواد محترقه به چهارشنبه آخر سال عباس آباد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: ۵ هزار و ۳۰۰ عدد انواع مواد محترقه از یک متهم در شهرستان عباس آباد کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی این فرد ۵ هزار و ۳۰۰ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

سرهنگ عبدی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه بویژه در روز‌های پایانی سال به جد برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از شهروندان خواست: برای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی بگیرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در این زمینه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.