عملیات جهادگران اراک بر علیه کرونا

بیش از 5 هزارو 500 نفر از جهادگران سپاه روح الله برای تامین سلامتی مردم در حال ضد عفونی اماکن ، معابرعمومی ، مراکز درمانی و پاساژها هستند.

عملیات جهادگران اراک بر علیه کرونابه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، عسگری معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: عملیات گندزدایی با همکاری سپاه ، نیوری انتظامی و NGO ها و عوامل شهرداری حدود 12 تا 13 شب است که کار در حال انجام است.

وی افزود: در عملیات گندزدایی امروز با بیش از 55 دستگاه تجهیز شده و و تحت نظر کارشناسان اداره بهداشت در حجم گسترده ای از شهر انجام شدو نسبت به گندزدایی و ضدعفونی اماکن و معابر شهری اقدام شد.

عسگری همچنین از شهروندان خواست تا بعلت عدم انتقال ویروس دستکش و ماسک های خود را در خیابان ها رها نکنند و آنها را داخل پلاستیک و در سطل های زباله دربسته بیندازند.

سرهنگ گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله هم با بیان اینکه برای رفع آلودگی و ضدعفونی کردن معابر و مقابله با ویروس کرونا حدود 5 هزار و 500 نفر در قالب 137 تیم در سطح استان ساماندهی و مشغول به فعالیت هستند گفت: با همکاری نیروهای مسلح، سپاه و نیروهای 42 قدر و هوافضای خمین و یگان ویژه انتظامی از یک هفته قبل این فعالیت ها شروع شده و روزانه حدود هزار لیتر موادضدعفونی کننده نیز بسته بندی و بین مردم توزیع می شود.

انتهای پیام /ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.